Uzgajanje lijepe brade je proces u koji treba uložiti vrijeme, strpljenje i adekvatnu njegu. Ako već imate bradu, vjerojatno sami znate koliko je potrebno održavati i kako je trebate njegovati. Gotovo smo sigurni da na polici imate cijeli arsenal proizvoda koje koristite svaki dan, a srećom danas ih doista možete birati. Ulja, balzami, šamponi, pomade, gelovi – na tržištu postoji jako velik odabir različitih proizvoda za svaki tip kože i brade koji će vam postati najbolji saveznici u održavanju i njezi.
Njega brade
Njezi brade treba pristupiti kao njezi kože i to u biranju adekvatnih sastojaka. Čitajte etikete i proučite što se nalazi u proizvodu koji kupujete. Ako su vam izrazi zbunjujući, uvijek možete potražiti savjete u beauty trgovinama i objasniti kakav tip kože imate. Za sve koji imaju masnu kožu najbolji će odabir biti gelovi koji u sebi imaju salicilnu ili glikolnu kiselinu. Ako vam je koža suha, izbjegavajte kiseline i potražite hidratizirajući čistač koji neće iritirati kožu i dodatno je isušiti.
Bradu trebate prati svaki dan kako biste uklonili sve nečistoće koje se u njoj skupljaju tijekom dana. Smog, bakterije, mrtva koža – sve se to skuplja u bradi tijekom dana i treba se temeljito očistiti u sklopu vaše noćne njege.
Obavezna zaštita od sunca
Možda vam nitko nije rekao, ali na bradu morate nanijeti zaštitni faktor, pogotovo u ljetnim mjesecima iako je idealno da ga imate tijekom cijele godine. Dlačice koje urastaju u lice se mogu upaliti i u kombinaciji sa suncem izazvati jaku reakciju koju ne želite na licu.
Na bradi se također može pojaviti perut koju je potrebno tretirati s odgovarajućim šamponima sve dok je ne iskorijenite.
Ritual njegovanja brade nije potpun bez odgovarajućih dodataka. Nabavite prigodan češljić i trimer. Bradu treba češljati svaki dan kako biste izbjegli zapetljavanje, a željeni oblik ćete postići uz pomoć trimera.
U galeriji smo odabrali nekoliko proizvoda koje trebate useliti u svoju kupaonicu ako želite lijepu i njegovanu bradu. Svi proizvodi su dostupni u trgovinama Arena Centra.