Zašto su svi poludjeli za sjajilima za usne i što s time ima Hailey Bieber?

07. lis 2025

Kako je sjajilo za usne postalo statusni simbol?

Nekoć nostalgičan simbol glamura ranih 2000-ih, sjajilo za usne doživjelo je snažan povratak. Više nije samo sjajni završetak na našim usnama nego suptilan simbol statusa i samopouzdanja. Luksuzni brendovi poput Diora, Fenty Beautyja i Rhode redefinirali su ovaj proizvod uz dodatak hranjivih ulja, peptida i elegantnog pakiranja koje izgleda vrlo profinjeno.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Hailey Rhode Bieber (@haileybieber)

Hailey Bieber, pedvodnica trendova i pokretačica američkog skincare i beauty brenda Rhode, lansirala je planetarno popularne balzame za usne, ali i „gadget“ za balzam – silikonske maskice za mobitel s „postoljen“ za vaš omiljeni Rhode Lip Peptide. Ne trebamo mi napominjati da se komplet proda čim se pojavi! Zaboravite na novčanik – jedina dva obvezna predmeta nakon ovog su vaš telefon i vaše sjajilo.

Otkud tolika pomama za sjajilima za usne? Kreatori sadržaja na TikToku podigli su ga na novu razinu – kao estetski detalj koji upotpunjuje odjevnu kombinaciju jednako kao torbica ili par naušnica. Nadalje, poznati brendovi (i poznate osobe) pozicionirali su sjajila kao luksuzne proizvode, često opravdavajući višu cijenu sastojcima („skincare claims“) i pakiranjem. Istovremeno, i masovniji brandovi ulaze u igru s pristupačnim formulama, kako bi iskoristili popularnost trenda. Nema dileme, lip gloss se vraća kao dominantan trend u makeupu, suprotstavljajući se dugogodišnjoj popularnosti mat ruževa.

To potvrđuju i brojke: globalno tržište sjajila za usne procijenjeno je na 3,67 milijardi dolara u 2023. godini, a predviđa se da će do 2032. porasti na 5,38 milijardi američkih dolara, prema Market Research Future-u. Sve i da hoće, kozmetički brendovi ne mogu ignorirati taj zamah. Sukladno tome, i poznati su „zagrizli“: američka glumica Hillary Duff  obožava kultni Juicy Tubes koji osigurava čak četiri sata hidratacije. Pjevačiva Tyla na nedavnom je Tjednu mode u New Yorku u torbici imala Fenty Gloss Bomb, univerzalni luminizer za usne s mliječnom kiselinom, peptidima, shea maslacem (karite) i vitaminima.

Ovu naši favoriti iz Arena Centra!

Yeah ulje za usne, Florence by Mills Glow, Douglas parfumerija

 

Fruit Fetish Lip Oil Ulje za usne, Milani, Douglas parfumerija

 

Juicy Bomb sjajilo za usne, dm

 

NYX dugotrajno sjajilo s hidratantnim učinkom, Notino

Loveshine Plumping Lip Oil Gloss, YSL, Notino

 

Lifter Gloss sjajilo na usne, Maybelline New York, dm

Uljni serum za usne u boji, L’Adria

Fotografije: PR i Instagram