Ghetaldus je u maniri svjetski poznatih kuća udružio snage s mladim dizajnerskim dvojcem KLISAB, iza kojeg stoje Marko Šabarić i Tomislav Kliškinić, a optika Anda je predstavila kampanju s najpoželjnijim modelima naočala iz svoje ponude koje reklamira naša najveća glazbena zvijezda Severina.
Iz Ghetaldusa kažu da je suradnja s brendom KLISAB donijela sasvim novi karakter koji odiše suvremenim duhom baš kao i njihove kolekcije odjeće i modnih dodataka. Kolekcija donosi 22 modela naočala (12 sunčanih i 10 dioptrijskih) a njome prevladavaju minimalistički okviri u neutralno crnim, ljubičastim, plavim i medeno žutim uzorcima. Na neke od modela su aplicirani decentni uzorci koji savršeno korespondiraju s pričom iza cijele kolekcije. Gravure, različiti uzorci ručica, oversized modeli, konstrukcije okvira napravljene pod kutom… ovu kolekciju uistinu čine bezvremenskom. Kampanja #KLISABzaGhetaldus snimljena je na Paklenici, te kao takva konotira jedinstvo između hrvatske prirodne baštine i suvremenog kulturnog identiteta kojeg je ova suradnja nedvojbeno dio.
U optici Anda su se odlučili za logičan spoj najveće glazbene zvijezde i svojih best seller brendova. Tako nam se s njihove kampanje smiješi Severina koja je još jednom šaljivo potvrdila da u Dalmaciji nitko ne izlazi iz kuće bez sunčanih naočala: „Suradnja s Optikom Anda došla je potpuno prirodno, svatko tko je iz Splita zna da u bilo koje doba dana sa sobom mora imati naočale, to je zlatno pravilo nas Dalmatinaca. Uz široku paletu sunčanih naočala s kojom me Anda oduševljava svaki puta, tu su i izuzetni dioptrijski okviri zbog kojih dobivam komplimente čak i kada sam u casual izdanju i nosim naočale za vid.“ – kazala je poznata glazbenica. U kampanji Severina nosi neke od najpoznatijih brendova naočala koje možete pronaći u Optici Anda u Arena Centru.