Poseban naglasak je stavljen na skincare koji je toliko uznapredovao da danas možete napraviti profesionalnu uslugu u svoja četiri zida. Pritom ne mislimo samo na beauty gadgete, već i na proizvode koji su do prije desetak godina bili rezervirani isključivo za salone i dermatološke klinike. Danas vam je na raspolaganju nepregledan niz proizvoda s aktivnim sastojcima koji cijano djeluju na probleme kože i sami možete sastaviti sve korake njege u postizanju savršenog tena. Moramo napomenuti da je edukacija kupaca također bila veliki trend koji je uzeo maha. Danas više ne možete prodati proizvod pod lažnim obećanjima. Kupci su itekako informirani o sastojcima i njihovom djelovanju što znači da je kupovina postala ciljana.
Pandemija je također donijela određene promjene u načinu na koji percipiramo njegu. Logično je da je u 2020. značajno pala prodaja dekorativne kozmetike (nismo nigdje išli, nismo se sređivali). U 2021. se dekorativna kozmetika sramežljivo vratila, a nadamo se da će se vratiti u punom sjaju u 2022. Što nas sve očekuje u ovoj godini otkrivamo u nastavku.
Skin Minimalism
Ovaj trend je uzeo maha u 2021. i drago nam je da se nastavlja i u ovoj godini. Princip je da pojednostavite rutinu i koristite nekolicinu proizvoda koji doista djeluju. Svi imamo tendenciju kupovati sve što nam netko preporuči ili o čemu pročitamo online. Dobro je probati nove proizvode ali kad nađete neke koji funkcioniraju, onda ih koristite barem nekoliko mjeseci dok ne vidite efekte. Velika je greška što nagomilavamo proizvode i ne damo im šansu da djeluju već ih mijenjamo prije nego što vidimo rezultate. Ovaj trend nalaže minimalizam u svom najboljem obliku, a da isti ima djelovanje.
Sve proizvode za njegu lica ćete pronaći u trgovinama: Aora, Farmacia, dm, Muller, Douglas, The Body Shop, Lush, DermaCare, Kiehl’s
Beauty gadgeti
Da vam je netko prije nekoliko godina kazao da ćete u svoja četiri zida moći napraviti profesionalne tretmane i to uz pomoć gadgeta, vjerojatno biste mislili da pričaju o dalekoj budućnosti. Tehnologija kućnih beauty gadgeta je jako uznapredovala i danas stvarno na raspolaganju imate uređaj za svaki dio tijela. I dalje su najpopularniji epilatori, a u stopu ih slijede LED maske, alati za kućni microneedling, Facegym stimulatori za podizanje lica. Trend kućnih beauty gadgeta se nastaviti i kroz ovu godinu te pretpostavljamo da nas čekaju neka nova, još tehnološki naprednija postignuća na polju kućne njege.
Beauty gadgete možete pronaći u trgovinama Elipso i Top Shop
Prirodne nijanse kose
Ako ste brineta, ovaj trend će vas itekako razveseliti. Naime svjetski frizeri kažu da će sve nijanse smeđe kose biti veliki trend u 2022. Naglasak je na jako njegovanoj, sjajnoj smeđoj boji koja je već dobila svoj službeni termin “glossy brunette”. Nije važno je li vam kosa u nijansama kestena, lješnjaka, konjaka – važno je samo da izgleda prirodno i zdravo. Frizeri kažu da ovaj trend ne iznenađuje nakon godina dominacije plave boje i pramenova. Svi se žele vratiti nekim prirodnijim tonovima i živjeti što prirodniji život pa se taj lifestyle trend odrazio na industriju ljepote.
Svoju smeđu nijansu možete dobiti u frizerskom salonu Simple.
Prirodan izgled lica
U eri Instagram ljepote i dermalnih fillera, čini se da je napokon došao kraj neprirodnim konturama koje su uzrokovane pretjeranom aplikacijom fillera. Trendovi za ovu godinu nalažu prirodnije tretmane koji sprječavaju prerano starenje kože i skin boostere koji poboljšavaju kvalitetu kože i rade na poticanju kolagena. Filleri će i dalje biti prisutni, ali će se izbjegavati pretjerana uporaba istih jer je na cijeni napokon prirodan oblik lica.