Novi kreativni koncept Arena Centra u režiji agencije Švicarska

16. srp 2021
2 min. čitanja

Arena Centar, hrvatska vodeća destinacija shoppinga i zabave, u novu sezonu ulazi s novim sloganom “Na svakom koraku” koji objedinjuje sve želje kupaca i posjetitelja za uzbudljivim i produktivnim danom provedenim u centru.

Arena Centar je od samog otvaranja mjesto zbivanja za sve Zagrepčane i posjetitelje metropole koji traže bogat sadržaj, sigurnost, vrhunski shopping i očekuju nešto novo na svakom koraku. Iza slogana „Na svakom koraku“, ali i cijelog kreativnog procesa stoji zagrebačka agencija Švicarska. Umjetničku direkciju potpisuje Boris Pavlin, a fotografije i vizuale dvojac Matković-Vild.

Nakon serije vizuala koji prezentiraju Arena Centar kao shopping, gastro i beauty destinaciju izašla je nova ljetna kampanja koja slavi opuštenost, razigranost, ali i taktički komunicira poziv u Arena Centar za vrijeme sezonskih ljetnih sniženja.

Domagoj Davidović iz Švicarske je izjavio: „Arena Centar je i prije naše suradnje bio vrlo dobro pozicioniran kao mjesto za sve – shopping, zabavu, gastro ponudu i sve ostalo što potrošač zaželi. U promišljanju kako centar još bolje približiti kupcima, vodili smo se idejom da jasnije komuniciramo konkretne benefite koje nudi. Konkretno, velika i bogata ponuda vrhunskih trgovina, ugostiteljskih objekata i zabavnih sadržaja je obuhvaćena kolokvijalizmom – na svakom koraku. Tako jasno komuniciramo pregršt sadržaja koji se nude potrošačima – od novih kolekcija na svakom koraku, posebnih ponuda na svakom koraku, sezonskih događanja na svakom koraku i sl. I vizualno smo željeli približiti centar potrošačima tako da su svi kampanjski vizuali fotografirani u prepoznatljivim vizurama Arena Centra.”

Direktorica Arena Centra, Nataša Milašinčić dodala je:

 

S obzirom na vodeću poziciju Arena Centra na tržištu, Zagrepčani i njihovi gosti očekuju vrhunski doživljaj prilikom svakog doticaja s Arena Centrom. Kako bi nadmašili njihova očekivanja, biramo najbolje suradnike. U kreativnom konceptu predloženom od stane agencije Švicarska prepoznali smo autentičnu i upečatljivu priču o Arena Centru zbog koje će naši vjerni, ali  i novi posjetitelji i dalje prepoznavati i birati Arena Centar kao svoju omiljenu destinaciju za najbolji shopping i zabavu.“

 

 

 

 

Kako je tekao proces snimanja ljetne kampanje, možete pogledati u videu u nastavku: