Povodom 15 godina Arena Centra prisjetili smo se najvažnijih modnih trenutaka koji su i danas, u rinerpretiranoj formi, dio naših stilskih priča – a u Arena Centru ih možete pronaći na jednom mjestu.
Moda nije samo odgovor na aktualni trenutak, već i suptilan dijalog prošlosti i sadašnjosti. Svaka nova dekada podsjeća nas na dobro poznatu istinu: stil se stalno mijenja, ali inspiracija nikada ne izlazi iz mode. U posljednjih petnaest godina svjedočili smo nevjerojatnoj brzini transformacije: ono što je jučer bilo bunt, danas je klasik; ono što je bilo underground, sada je mainstream. U vrtlogu globalnih preokreta, digitalnih inovacija i promjena svakodnevice, odjeća poprima ulogu našeg osobnog manifesta — kroz nju izražavamo tko smo, što osjećamo i u što vjerujemo.
Trendovi nisu tek prolazne vizije s modnih pisti, već kolektivna sjećanja koje svaka nova generacija prilagođava svom identitetu. Svaki povratak boho haljinama, animal printu ili sportskim detaljima nije slučajnost, već dokaz kako je modni ciklus istovremeno bezvremenski i suvremen.
Ovaj modni vremeplov podsjećanje je na to koliko su društvene okolnosti, tehnologija i kolektivna estetika utjecali na evoluciju stila, čineći garderobu šarenom kronikom naše svakodnevice. Bez obzira na razlike u modnim ukusima, jedno je zajedničko — svi volimo svoj mali tren povratka u prošlost kroz trendove koje i dalje nosimo i reinterpretiramo.
Modni vremeplov u 15 slika
Arena Centar, kao omiljena shopping destinacija, već 15 godina diktira modne priče i okuplja najtraženije trendove. Njezin 15. rođendan slavimo kroz vremeplov modnih trendova, ikona i statement komada.

2010.
Military stil
Prva godina desetljeća donijela je militaristički šik. Zahvaljujući Rihanni i Oliviji Palermo nosile su se jakne s epolete, maslinasto zelena boja i vojne čizme. Military stil danas živi kroz cargo hlače, utility jakne i “army chic” detalje koji se lako spajaju s urbanim modnim izričajem.
Cargo hlače, Bershka

2011.
Boho chic
Boemski hipi stil 70-ih inspiriran festivalima poput Coachella, donio je lepršave haljine, rese i cvjetne uzorke. Ikone poput Sienna Miller i Kate Moss uvele su ovaj trend u mainstream, a on je danas nezaobilazan u slojevitim, prirodnim materijalima i romantičnim izdanjima te zemljanim tonovima.
Saniah Lea gležnjače, Aldo

2012.
Peplum silueta
Elegancija pepluma pokazala je svu moć ističući struk najvećih tadašnih zvijezda. Taj modni trik, naime, tada su obožavale Victoria Beckham i Kim Kardashian jer je baš taj volan podizao klasične krojeve na višu razinu. 2.0. peplum pojavio se u kolekcijama 2025. u mnogim varijantama, izrađen od različitih materijala kako bi opet pokazao – da obična majica može postati baš elegantna i laskava ženskoj silueti.
Pleteni peplum pulover, H&M

2013.
Sports luxe
Spoj sportske udobnosti i luksuznih materijala transformirao je svakodnevne komade u statement lookove. Trenirka u kombinaciji s visokim potpeticama, satenske bomber jakne i crop topovi slavili su ideju ženstvenosti kroz prizmu neprestanog pokreta, u ritmu urbanog života kakvog su nam servirale svojim modnim odbirima Gigi Hadid i Rihanna. Sports luxe estetika i dalje dominira streetwear scenom, osobito kroz brendove koji podjednako slave udobnost i dizajn.
Kratka majica, House

2014.
Normcore
“Neprimjetna” moda postala je trend – traperice ravnog kroja, bijele majice i tenisice suptilno su redefinirale minimalizam. Upravo je normcore naglasio važnost osobne udobnosti i potaknuo kreativnost u kombiniranju svakodnevnih komada bez vidljive ekstravagancije, a Kendall Jenner i Alexa Chung pokazale su da su traperice i bijele majice nova uniforma trendseterica.
Danas, normcore živi u capsule garderobama i slow fashion konceptu – bez suvišnih logotipa, ali s puno stava.
Traperice, Stradivarius

2015.
Povratak 70-ih
Retro printovi, trapez hlače, brušena koža i platforme vratili su boemski duh na velika vrata. Inspiracija disko erom bila je vidljiva u vibrantnim bojama i slobodnijim siluetama koje prizivaju nostalgiju, ali i hrabrost eksperimentiranja. Boemski glamur ’70-ih nosile su Florence Welch i Vanessa Paradis, a trend su na modnim pistama promovirali Gucci i Saint Laurent.
U 2025. ponovno smo u modnim 70-ima!
Torba Desigual

2016.
Trend golih ramena
Rosie Huntington-Whiteley i Zendaye učinile su “spuštena ramena” globalnim simbolom ženstvenosti. Majice i haljine koje otkrivaju ramena donijele su dozu sofisticirane opuštenosti, seksi stila i elegnacije.
I danas su upravo ti komadi iz najnovijih kolekcija- puloveri, haljine, topovi, majice, omiljeni – izbor za večernje outfite.
Haljina Zara

2017.
Logomanija
Eksplozija brendiranih, vidljivo označenih komada preplavila je street style scene. Gucci, Fendi, Supreme i ostali brendovi prezentirali su logo kao modnu poruku – status, identitet i odvažnu estetiku postavljenu u središte outfita. Kim Kardashian, Kylie Jenner te glazbenik ASAP Rocky obožavali su ovaj trend.
U novim kolekcijam logomanija je prisutna u suptilnijem obliku, kroz monograme i grafičke natpise.
Nike ruksak, Buzz Sneakers

2018.
Animal print
Leopard, zebra i zmijski uzorci doživjeli su grandiozni povratak – Naomi Campbell nosila je animal print na pistama, a pjevačice Beyoncé i Jennifer Lopez na crvenom tepihu.
Animal print se tada nosio kao i sada- na svemu, od cipela do kaputa te predstavlja modni klasik koji se kontinuirano reinterpretira.
Haljina Reserved

2019.
Bljesak boja
Intenzivne, fluorescentne nijanse poput žute, zelene i ružičaste osvojile su modne piste. Neon je naglasio individualnost, želju za eksperimentom te hrabrost za izražavanje kroz vizualni šok – posebno u sportskim i party kombinacijama Billie Eilish i Cardi B.
Neon je ponovno u igri, sada u doziranoj formi – kroz detalje torbi, tenisica ili manikura.
Tenisice Nike

2020.
Comfy chic
Pandemijske okolnosti okrenule su fokus na udobnost. Trenirke, oversized hoodice i pidžame postale su uniforma novog normalnog, a koncept “comfy chic” dokazao je da moda može biti inspirativno udobna i elegantna istovremeno. Pandemijsku eru obilježile su Hailey Bieber, Dua Lipa i nasljednica stila comfy chicha, Selena Gomez.
Loungewear danas živi kroz luksuzne materijale i minimalističke krojeve koje nosimo i izvan doma.
Pidžama Intimissimi

2021.
Cottagecore
Romantični, prirodno inspiriran stil procvjetao je uz cvjetne haljine, pletene veste i retro detalje. Cottagecore estetiku proslavile su Taylor Swift kroz “Folklore” i “Evermore” eru te glumica Dakota Johnson u vintage inspiriranim izdanjima, a ta je estetika slavila rustikalnu nježnost, nostalgičnu atmosferu i povratak jednostavnosti u modnim navikama.
Bluza Mohito

2022.
Y2K estetika
Tiktok generacija vratila je estetiku Britney Spears i Paris Hilton, dok je Dua Lipa preuzela ulogu ambasadorice Y2K komada na festivalima i spotovima. Etetika ranih 2000-ih vratila se kroz niske traperice, sjajne materijala i mini torbice. Trend je preuzeo mladalačku energiju i smionost, inspiraciju digitalnom erom i “pop” estetikom.
Levi’s traperice, Europa 92

2023.
Quiet luxury
Diskretna elegancija, neutralna paleta i vrhunski materijali, bez vidljivih logotipa – quiet luxury naglašava suzdržanost, kvalitetu i sofisticiranost, a obožavaju ga Rosie Huntington-Whiteley i Gwyneth Paltrow.
U zimskim kolekcijama trend predstavljaju, primjerice, majice od kašmira, haljine od svile i rublje od organskog pamuka.
Majica od kašmira, Benetton

2024.
Tech& futurizam
Modna inovacija u punom zamahu – multifunkcionalni komadi, metalik tkanine, cyber detalji i AI-inspirirani dizajn trasirali su put prema suptilnom futurizmu. Techwear spaja praktičnost i naprednu tehnologiju, stvarajući garderobu koja odgovara potrebama tijela, pokreta, vremesnkih prilika, geografskih točaka,…Bella Hadid i Doja Cat dominirale su kampanjama s cyber elementima i AI-inspiriranim kreacijama.
Budućnost je počela…
Jakna Champion
Povodom 15 godina Arena Centra, prisjetili smo se najvažnijih modnih trenutaka koji su i danas, u rinerpretiranoj formi, dio naših stilskih priča – a u Arena Centru ih možete pronaći na jednom mjestu.