Modna industrija s velikim je interesom dočekala najnoviji Lyst Index za prvi kvartal 2025. godine, koji donosi značajne promjene u poretku najpopularnijih brendova. Loewe je srušio Pradu s prvog mjesta, dok se Miu Miu pozicionirao na drugom mjestu, što predstavlja značajnu promjenu dinamike u svijetu luksuzne mode.
Što je Lyst Index i zašto je važan?
Lyst Index je kvartalni izvještaj koji rangira najpopularnije modne brendove i proizvode na svijetu analizirajući milijune pretraga, pregleda i kupovina na globalnoj razini. Za razliku od subjektivnih modnih lista, Lyst Index koristi podatke o stvarnom ponašanju kupaca – od online pretraga, prodaje, društvenih mreža do interesa za pojedine komade.
Za modne zaljubljenice, Lyst Index je iznimno važan jer pokazuje što je zaista “in” u stvarnom vremenu, a ne samo na modnim pistama; jer pomaže otkriti viralne komade i brendove koji oblikuju trendove; jer inspirira za vlastite modne izbore i pametnije kupovine.

Beyoncé i Loewe Cowboy Carter turneji
Beyoncé nosi Loewe custom kaubojski bodi ukrašen kristalima i kariranu suknju s drapiranim efektom u kombinaciji s Onda kaubojskim čizmama s motivom plamena
Kako nositi Loewe look uz high street budžet?
Loewe kolekcija za proljeće/ljeto 2025. donosi spoj luksuznog minimalizma, skulpturalnih silueta i inovativnih materijala. No, ne morate potrošiti cijelu plaću da biste nosili look inspiriran najpoželjnijim brendom sezone.
Izdvojili smo ključne Loewe trendove i pronašli slične komade iz aktualnih high street kolekcija koje možete pronaći u Arena Centru.
1. Skulpturalne haljine i fluidne siluete
Loewe trend:
Lepršave haljine od laganih materijala, s asimetričnim krojevima i decentnim naborima
High street prijedlog:
MANGO: Maxi cvjetna haljina s volanima i asimetričnim rubom
2. Statement torbe s arhitektonskim linijama
Loewe trend:
Prepoznatljive torbe poput Puzzle i Flamenco modela u novim, mekanijim siluetama i trapezoidnim oblicima, u neutralnim ili pastelnim bojama izrađene od kombinacije rafije i mekane brušene kože
High street prijedlog:
-
House shopper: Zelena minimalistička torba s čistim linijama
- H&M shopper s monogramom: Velika trapezoidna torba od rafije
3. Minimalistički tailoring – oversized sako i široke hlače
Loewe trend:
Oversized sako i široke hlače od laganih materijala, često u svijetlim ili zemljanim tonovima, s naglašenom strukturom i čistim linijama.
High street prijedlog;
-
Massimo Dutti: Sako i hlače od mješavine lana s minimalističkim detaljima
4. Umjetnički printovi i detalji
Loewe trend:
Majice i košulje s printom inspiriranim umjetnošću – od ručno oslikanih motiva do apstraktnih uzoraka i vezova.
High street prijedlog:
-
Desigual: Majica s ručno crtanim cvjetnim motivom
O Loewe modnoj kući
Loewe je španjolska luksuzna modna kuća s iznimno bogatom poviješću, osnovana još 1846. godine u Madridu kao kolektiv majstora kožara. Ključnu prekretnicu brend doživljava 1872., kada se njemački obrtnik Enrique Loewe Roessberg pridružuje kolektivu i konsolidira ga pod imenom Loewe, čime započinje transformacija u globalno prepoznatljiv brend. Od samih početaka, Loewe je bio sinonim za vrhunsku izradu kožnih proizvoda, što mu je već početkom 20. stoljeća donijelo titulu službenog dobavljača španjolske kraljevske obitelji.
S vremenom, Loewe širi svoj asortiman na odjeću, modne dodatke, parfeme i umjetničke suradnje, ali koža i vrhunska izrada ostaju u središtu brenda. Danas je Loewe dio luksuznog konglomerata LVMH, a moderni uzlet doživljava dolaskom Jonathana Andersona na mjesto kreativnog direktora 2013. godine, kada brend postaje globalno relevantan i izuzetno tražen među modnim entuzijastima, slavnim osobama i influencerima poput Zendaye i A$AP Rockyja.
Loewe je i dalje poznat po spoju tradicije i inovacije: njeguje stoljetnu baštinu izrade, ali istovremeno postavlja trendove i donosi svježu, suvremenu estetiku na svjetsku modnu scenu.