Povodom 15 godina Arena Centra prisjetili smo se najvažnijih beauty trenutaka koji su i danas, u rinerpretiranoj formi, dio naših kozmetičkih rutina – a u Arena Centru ih možete pronaći na jednom mjestu.
U svijetu ljepote, malo što je vječno – trendovi dolaze i prolaze, ambalaže se mijenjaju, formule se usavršavaju, a beauty ideali redefiniraju svakih nekoliko sezona. Ipak, postoje oni proizvodi koji su, unatoč brzim promjenama, uspjeli postati simboli svog desetljeća. Bilo da se radi o inovacijama koje su promijenile način na koji njegujemo kožu ili o kultnim proizvodima koji su osvojili društvene mreže, neke formule jednostavno su zauvijek ostale zapisane u beauty povijesti.
U posljednjih 15 godina beauty industrija prošla je svojevrsnu revoluciju. Od vremena kad smo s uzbuđenjem otkrivali BB kreme i micelarne otopine, do današnjih sofisticiranih seruma s peptidima i retinolom – put ljepote postao je put znanosti, svjesne njege i osobnog stila. A negdje između društvenih mreža, self-care rutine i želje za jednostavnošću, rodile su se formule koje su promijenile sve.
Donosimo pregled 15 kozmetičkih proizvoda koji su, svatko na svoj način, obilježili razdoblje između 2010. i 2025. – one kojima dugujemo sjajnu put, uredne obrve i opsesiju prema skincare slojevitosti.
Beauty vremeplov u 15 proizvoda
Arena Centar, kao omiljena shopping destinacija, već 15 godina diktira trendove. Njezin 15. rođendan slavimo kroz vremeplov kozmetičkih trendova, znastvenih otkrića i najučinkovitijih proizvoda.
2010. – Micelarna voda
Kada se pojavila Bioderma Sensibio H2O, otkrili smo potpuno novu dimenziju čišćenja kože. Proizvod baziran na micelama (sitnim molekulama koje kao magnet vežu nečistoće i šminku) omogućila je učinkovito, ali nježno uklanjanje make-upa i nečistoća bez potrebe za ispiranjem vodom. Micelarna voda, kao kozmetička inovacija, spojila je farmaceutsku preciznost s beauty ritualom, što je promijenilo njegu lica u cijelom svijetu.
Bioderma Sensibio H2O, dm
2011. – BB krema
BB kreme donijele su korejski wellness pristup ljepoti na europsko tržište, kombinirajući hidrataciju, blagu prekrivnost, zaštitu od sunca i njegu u jednom proizvodu. Zahvaljujući multifunkcionalnosti, idealne su za sve kojima je potrebna brza, ali učinkovita podloga koja njeguje kožu i daje zdrav sjaj bez dodatnih koraka.
KIKO MilanoDaily Protection hidratantna BB krema SPF 30, Kiko Milano
2012. – Suha ulja za lice i tijelo
Te je godine NUXE Huile Prodigieuse osvojio ljubiteljice njege nudeći laganu, brzo upijajuću formule koje hrane kožu prirodnim uljima, ali bez masnog sloja. Uz prepoznatljiv nježan miris i multifunkcionalnost (za lice, tijelo i kosu), suha ulja postala su must-have ljeti i idealan saveznik za blistavu kožu.
Huile Prodigieuse® Čudesno suho ulje Florale, Farmacia
2013. Podloge s prirodnim efektom i širim spektrom nijansi
Drogerijski brendovi uveli su podloge koje su pristupačne, lagane i prilagođene prirodnom tonu kože, ali i širokom rasponu nijansi. Ovakav pomak donio je inkluzivnost u dizajnu formule i prepoznavanje raznolikosti ljepote.
MAYBELLINE NEW YORK Fit me tekući puder, Müller
2014. – Cica formule
Formule s aktivnim umirujućim sastojcima poput Centelle Asiatice i pantenola, pokazali su se kao spas u njezi nadražene i osjetljive kože. Ova generacija proizvoda postavila je temelje filozofiji obnove zaštitnog sloja kože (“skin barrier”), što je danas standard u dermokozmetici.
La Roche-Posay Cicaplast Baume B5+ Balzam za bebe, djecu i odrasle koji obnavlja i umiruje nadraženu kožu, Farmacia
2015. Mat ruževi
Inspiracija 90-ima dobiva modni i kozmetički značaj kroz duboke, bogate nijanse poput burgundy i tamnoljubičastih. Formula ruževa postaje dugotrajnija i ugodnija, s fokusom na intenzitet boje i mogućnosti obogaćenog pigmenta bez isušivanja usana.
Chanel Rouge Allure Velvet, Müller
2016.
Prirodne obrve
Nakon duge ere tankih i precizno počupanih obrva, svjedočimo povratku prirodnog izgleda. Gelovi za obrve i tintovi u drogerijama omogućili su laganu, ali efektivnu definiciju i popunjavanje, stvarajući moderne guste i prirodne obrve koje su postale zaštitni znak moderne estetike.
Adaktar Legend olovka za obrve, Bipa
2017.
Niacinamid u njezi kože
Niacinamid je aktivni sastojak koji je osvojio skincare svijet zbog svoje sposobnosti da smanjuje upale, regulira masnoću kože i pospješuje ujednačenost tena. U laganim serumima pristupačnih brendova postao je nezaobilazan dio dnevne njege.
The Ordinary Niacinamide 10% + Zinc 1% posvjetljujući serum za lice, Notino
2018.
Hijaluronska kiselina u svemu
Hidratacija uz pomoć hijaluronske kiseline postala je centralna beauty tema. Serumi, maske i kreme bogate ovim sastojkom omogućili su dubinsku hidrataciju, punoću kože i mladenački, zdrav izgled.
Elizabeth Arden Hyaluronic Acid + Peptides Ceramide Capsules Serum za njegu lica, Douglas
2019.
Bonding njega kose
Peglanje kose, jača sušila…toplinski tretmani imali su velike rezultate, ali i velike posljedice.”Bonding njega kose” – tretmani i proizvodi koji koriste tehnologiju “bond repair” (obnova veza) – popravlja oštećenja, jača veze unutar kose i smanjuje pucanje, čineći kosu zdravijom, mekšom, jačom i sjajnijom – naročito nakon bojenja i toplinskih tretmana.
Olaplex No.7, Notino
2020.
#barelytheremakeup
U doba pandemije, fokus se prebacio na zdravu kožu i jednostavnost. Lagani makeup u prirodnim tonovima, uz popularnost masažera za lice, te pastelne i suptilne nijanse sjenila, dominirali su rutinama.
ebelin Gua Sha masažer za lice od ružičastog kvarca, dm
2021.
Tekući rumenila i „draping” tehnika
Rumenila u tekućem obliku dobila su na popularnosti zbog prirodne završnice i jednostavne primjene. Tehnika drapinga, ciljajući oblikovanje i definiciju lica pomoću rumenila i bronzera, donijela je osvježen i moderniziran pogled na makeup.
MAC Strobe Beam tekuće rumenilo, MAC
2022;
Vitamin C serumi
Vitamin C postao je nezaobilazan u antioskidativnoj zaštiti i blistavosti kože. Dostupni u drogerijama, parfumerijama i ljekarnama serumi s vitaminom C revitalizirali su rutine za sjajni ten i borbu protiv umora.
Dermalogica BioLumin-C Serum, DermaCare
2023.
Clean beauty i održive formule
Sve veća ekološka svijest utjecala je na formulacije i dizajn proizvoda. Transparentni sastojci, izbjegavanje štetnih tvari te korištenje biorazgradivih i recikliranih materijala postaju standardi, a clean beauty ulazi u masovnu prodaju.
Augustinus Bader The Ultimate Soothing Cream Krema za njegu lica, Douglas
2024.
Beauty tehnologija
Ljepota i tehnologija spajaju se kod kuće putem uređaja za styling kose koji kombiniraju inovativnu tehnologiju s nježnim tretmanom, dok LED maske za lice postaju pristupačne za osobnu anti-age njegu, a korejska kozmetika i rutina osnova moderne njege.
Uređaj za oblikovanje kose DYSON Airwrap Coanda 2x, Big Bang
Povodom 15 godina Arena Centra prisjetili smo se najvažnijih beauty trenutaka koji su i danas, u rinerpretiranoj formi, dio naših kozmetičkih rutina – a u Arena Centru ih možete pronaći na jednom mjestu.